har vart på salong..

Hejsan svejsan!
Nu har jag kommit hem från Creativ Zone och för er som nt vet vad det är så är det
en hårsalong som ligger på kungsgatan. De hade special erbjudande ikvl. Det var flera olika saker som var där Creativ make up var där bla nån smyckes sak. De som lockade mitt hår var från ghd stylister. 
De lockade hela mitt hår med en bra plattong som används mkt i USA typ den heter ghd
och dyr typ 2000 nånting och om man köpte för 300 spän så e man med i en tävling om
att vinna en sån plattong fett kul om man vinner =D Nu när jag öppnade ett paket från HM
så var nt linnet med den här gången heller bara ett par leggings, förra gången stod det samma sak som det stod nu på linnet+trosor "besked med nästa leverans" nu kommer det nt hinna komma innan jul ju.
Jag fick ju lockarna o stylingen med håret gratis oxå :P


Jag blir fixad..


Nu är jag klar! Det var ju gratis oxå för mig då passar man ju på hihi:P

Jag orkar nt lägga in mer idag vi ses imorrn hare bäst kraam mandis =)

Kommentarer
Postat av: agnes

jättesöt bild amanda :) <3

2009-12-18 @ 21:45:52
URL: http://aagnespetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0