En omkom i en bilolycka i Bälinge...

Har nyss kommit upp från duschen. När jag skulle åka till träningen var det en buss som hade kört ner i diket och en bärgningsbil var där och skulle dra upp den. Det tog jätte lång tid typ 20 min men jag hann till träningen ändå för vi var ut i god tid från början. Tillslut fick de upp bussen jag tog kort men de blev inge bra för tog med mammas mobbe o zomen funkar nt. Så jag lägger nt upp de. Det gick ganska bra på träningen det var sista träningen på tisdagar. Har torsdag kvar och nästa vecka på tisdag ska jag åka dit o träna själv.Jag tyckte jag hörde på träningen att det var någon som hade kört ihjäl sig idag här i Bälinge typ utan för Bälinge mellan Lövstalöt och Bälinge nånstans opps nt bra han/hon omkom oj man får se upp här på gatorna nu då när det är så halt, vad hemskt här i lilla Bälinge. Ska nt göra så mkt ikv chilla typ, titta på tv o göra mig ordning för sängen så kommer nt skriva mer idag...
Vi ses hare bäst kraam mandis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0