Imorrn är det avslutning =D

Hejsan nu har jag ätit och snart ska jag städa lite och
sedan ska jag göra mig iordning inför imorrn när det är
skolavslutning fett skönt. Här får ni pix på mig i köket
när jag hjälpte mamma med maten. Efter avsluningen
ska hertis och jag ut o äta och ha mysigt sen ska jag hem
ska ha extra träning o så och på onsdag bär det iväg till sveg. =)





I helgen gjorde jag kristyr på pepparkakor och de blev
fina. Men jag glömde att lägga upp de så här får ni de =)


Den första som jag visar är omgjord den andra är
hur den ser ut egentligen..


Nu hör jag smällar det låter som raketer måste ut o kika kommer
inte skriva nåt mer i kväll för kommer göra mig iordning inför imorrn
vet ni ju hejdå kraam mandis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0