Coca Cola historien...=P

hejj alla!
Nu ikvl har det nt hänt mkt jag började sticka en sak
som heter storpolo typ men det kmr ta lång tid.
Jag har ingen sån där speciell sak som jag måste skaffa
det oxå för då blir det lättare. Efter vi hade ätit o sånt
tänkte anton öppna en Coca Cola flaska och jag gjorde så
han tappade den o då blev det mkt skum i den o då skakade
anton den lite mer o sen väntade vi ett tag vi skulle lura mormor
att öppna den, men hon gick nt på det. När jag o anton var små
kommer jag ihåg vid jul att anton gick runt o höll i en Coca Cola flaska
o kastade elr vad man säger utan han tänkte på det o sen ställde han
ifrån sig den, och då kom mormor o skulle öppna den och då sprutade
det jätte mkt i köket det var fett kul haha.. det var roligare än vad det låter =D

Nu har det blivit varmare ute äntligen typ -15. Så då ska vi åka slalom
imorrn för det kanske bara imorrn det går för sen blir det säkert kallare
igen, hoppas nt det. Har ju nt åkt skridskor en ända gång heller.
Jag gillar nt när det är så himla kallt för då kan man ju nt göra någonting
för det har ju vart typ runt -30 alla dagar nästan nångång har det vart typ -20..

Men snart är det ju nyår så..
Vad har ni för nyårslöfte då?
Själv har jag inget.
Men det här är det sista inlägget jag skriver innan jag går o lägger mig för
ska ju upp tidigare imorrn ska ju äntligen åka slalom.
Hinner kanske göra ett inlägg innan vi åker imorrn.


Förresten jag har ju sett Coca Cola skylten på riktigt i NY när jag var
där nu på höstlovet =)


tjarrå allihopa hare så bra kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis

tackk dsm :)

2009-12-31 @ 00:34:27
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

SV: TACK =D

Har du något nyårslöfte? =)

2009-12-31 @ 11:07:34
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv; Aa, att jag ska kämpa i skolan ^^

2009-12-31 @ 16:36:40
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0