Bilderna...

Här kommer bilderna o det där med pompomsen som vi skulle få från USA som vi nt har fått än de skulle ju ha kommit det 13 november som jag sa de klantade sig skit mkt e sjukt trött på de för det var för typ två år sedan skulle jag o laget ett annat lag som jag dansade med då ha pompomsen och då kom då en dag före uppvisningen o den här gången kom de nt ens innan :/ men men vi får de snart iaf kmr bli glad =D
Hare så bra kisses and hugs mandis<3

Här kmr bilderna...

P det är lagets första bokstav i namnet.. Några pomisar bara

Blommor som jag fick efter uppvisningen.

Jag & blommorna hemma..

Det där silvriga som sticker fram det är en fin rosett fast det syns nt på bilden.
Man ser det bättre på den här.

Här syns den bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0