Åker idag

Tjaa tjaa!
Jag vakna för typ två timmar sen nästan o har fika o så framför
tv:n. Idag åker jag till Sveg och är där i nästan
två veckor. Ska bara packa ner min julklappar
sen har jag packat klart. Vad skönt, vet nt riktigt när vi
åker men det visar sig. Jag tror nt jag skriver nåt innan.
Men jag kan nog skriva när jag kommer fram till sveg o
då skriver jag på mormor & morfars dator.
Det är den som jag kommer skriva på sen hela tiden när
jag är där uppe i Sveg. För jag orkar nt ta med min bärbara
onödigt bara.

God Jul säger jag i förskott=)
Vi ses så länge hare bra mandis<3

Härlig bild vah? =)

Kommentarer
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

nejdå, jag har redan haft lov en vecka jag :D

när fick du lov? :)



kram

2009-12-23 @ 16:34:26
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: soofie

Svar: jaao =), allt braa då ? =)

2009-12-23 @ 17:20:00
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0