29/12

Tjeena!
Jag somnade nt fören kl: 5 typ imorse, vet nt vrf riktigt
elr jag var nt trött bara det e jätte konstigt så då messade
jag lite för kunde ju nt sova men tillslut när klockan typ var runt
fem somnade jag iaf. Kl: 3 typ inatt var det raketer man hörde
ganska många, det tog en stund innan de hade pangat klart.
Vaknade nio typ imorse men somnade om sen o sov till typ elva
så jag hoppas jag e trött ikvl, men det är nog för att jag nt gör av
med min energi här asso sportar o sånt.. Men men snart börjar min
träningar igen skönt. Har nt gjort så mkt när jag vaknade messade
jag lite o läste lite. Sen gick jag till tv:n o käka frukost.
Sen kom det nån politiker hit till oss som skulle snack mormor &
morfar om nåt. Nyss så var mormors bror här o hade med sin hund
Loffe. Loffe är en labrador han e jätte snäll. Han är nt lika lekfull nu som
han var när han var valp men det är ju nt så konstigt.
När Cecilia o Rassell kom hit i söndag för att fika så bakade vi en tårta typ
jag fixade garnering. Ni ska få se bilder på de snart o igår kväll då var det
is inomhus på rutan typ jag tog kort, asso det fönstret drar lite o då har mormor
satt dit en kudde som isolerning typ o det är ju varmt inomhus o kallt ute då blir
det fuktigt typ på rutan o fönstret e ju kallt så då fryser det.
Nu får ni bilerna.....



Så här såg den ut visst garnerade jag fint=)



Så här såg det ut haha:P
Men ska till Ica typ nu det e kallt typ nästan -30 så måste ha mkt kläder
hejdå hare så bra kraam mandis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0