28/12

tjena tjeena!
Idag har jag nt gjort så mkt, förut så såg alla vi
på en film som mormor hade fått av anton i julklapp
o satt o åt julgodis samtidigt. Det var en film som hanlade
om gammalt tillbaka. Jag brukar nt tycka såna filmer är bra,
men den här var faktiskt ganska bra.
Jag saknar dejj med hertis men vi ses väl snart o då ska vi ha skoj!:P
Nu ska jag väl hitta på nåt. Gå o lästa kanske lyssna på musik o messa
samtidigt. Fick böcker i julklapp så måste läsa släppa taget innan jag börjar
på en serie. Vet nt riktigt vad jag ska göra nu men vi ses hare så bra
kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: hertismandis.blogg.se

jag saknar dej med amanda grovt mkt!!!!!! vi måste hitta på ngt <333333333

2009-12-28 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0