Avslutnings bilder

Hejsan här kommer lite bilder från avslutningen.

Karin,Hannah,Emma,Erica och Josefin från vår klass uppträdde.


Maggda från vår klass uppträdde hon med.


Här har ni några från 8D, de kan va lite roliga ibland =)
Men de i 8D är ju mina kompisar.

När vi var klara i aulan så skulle vi til klassrummet.


Här har ni killbordet. Johan längst bort, Jimmie,Ludvig som tittar bort,
Didrik och Anton som man ser lite av.


Våra snälla mentorer, Kristina och Erik.


Från vänster: Jennifer,Nathalie,Maria och Moa.


Jag,Agnes och Hertis.


Åhh titta Frida med Anna Bergendahl!!


Skoja bara det är Frida och Lovisa.


Oh My God vad händer?! =O


Fin blomma..


..som stod på borden. Lite sommar stämning även fast det inte var fint väder.


Här har Lovisa fått sina betyg.


Här får jag mina betyg.


Här har vi fått våra betyg, Yeah!


Här är min roliga klass fast -6 pers då.

Jag och Kristina innan vi skulle gå.

Det var bilderna från avslutningen. Men mamma har gjort tårta nu när hon
kom hem som vi ska ta med till ridningen. Tog kort när hon gjorde tårtan
som ni kanske får se senare man nu ska jag käka och sedan drar vi
till ridningen ha en fin fredag!! <3

Kommentarer
Postat av: danten89

Var tårtan god? :D

Jag ska strax äta räkmacka, fast utan räkor till mig.. blää :P

2010-06-11 @ 17:48:11
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: herta

hahah tack, men jag ska fixa mej nu:D länka min blogg på din, så länkar jag dej

kram

2010-06-11 @ 18:36:56
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/
Postat av: Ammi

nej, regnar :(

2010-06-11 @ 19:55:55
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0