sOv GoTt!

Tjoo!
Asso idag har det inte vart så bra väder heller fast senare på eftermiddagen
blev det lite sol. Imorgon kanske det blir sol trots allt, vi hoppas på det iallafall.
Imorgon skulle ju vår klass ha vart med i tv-inspelningen från TV4 och Rickard Sjöberg
skulle vara pogramledare eller det är han ju fortfarande, pogrammet kommer
sändas i sommar. Skrev lite om det i ett inlägg lite längre ner, rubriken är:
"Vi skulle varit med i ett tv-pogram"!

Igår höll jag på med en header på skoj för har ju inte Photoshop och har aldrig gjort
en men här kan ni få se den som jag gjorde iaf.


Jag vet bilden till höger blev inte så bra i skärpan men fick förminska den bilden
jätte mycket, men ska fixa den kanske.
Vet inte hur bred och så allt är för hittade inte vart det stod så när jag gjorde
den gjorde jag nog inte proportionerna helt korrekta för att lägga in den.

Håller på att byta sänglakan i min säng så ska väl fortsätta med det och
sedan sova sov gott!<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

svar: Jag har inte bloggat för att jag inte har haft tid helt enkelt..men ska börja igen nu tänkte jag :)



Fin header du gjort förresten :)

2010-06-16 @ 01:11:47
URL: http://henness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0