Onsdag natt

Hello!
Idag hade jag sista Tomas Hammar träningen synd för det var kul.
Vill göra om det igen nästa år. Det var roligt att rida för honom han var fett snäll.

Mamma och jag skjusade farmor till Central Stationen för hon skulle hem tillk Sundsvall
idag. Det var trevligt att man fick träffa henne igen några dagar.
Efter vi hade hjälpt henne på tåget och det hade kört iväg så åkte vi och handlade på Gränby.
Det var fett mycket folk alla handlar till midsommar och så var det ju precis när alla hade slutat
jobben så man kom ju inte fram typ.

Hemma har jag läst, diskat och damsugit och städat mitt rum som tog någon timma typ.
Gjort lite annat också.

Imorgon ska jag & mamma och kanske anton till Stockholm, kul.
Vi tänkte ta bussen här i från 10.10 och tåget 11.09, så vi får sova lite längre för jag o mamma
har fått gått upp ganska tidigt flera dagar nu.


Men ska väl göra mig iordning nu och fixa lite inför imorgon och sedan krypa till
kojs godnatt sov gott!<3


Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dej en trevlig midsommarhelg =)

Kram!

2010-06-24 @ 08:34:24
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja han kan en del saker jag inte visste om hehe. Fin blogg du har:) Kul med ridning, du verkar jätte duktig! Hoppas du får en bra midsommar helg! kram!

2010-06-24 @ 09:05:59
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Cajsa

God morgon sötnos! allt bra? :D

2010-06-24 @ 09:34:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0