Såå trött nu!

Hejj sötisar!
Sorry att uppdateringen inte vart bra idag men det blir så ibland.
Idag har det inte hänt så mycket egntligen. Hade en riktig lektion, två var inställd och på svenskan och bilden så var klassen på Fyrishov och bowlade så chill tisdag. Efter det drog jag ju till centrum som ni vet.

Köpte en svart långärmad topp inne på Gina och sedan hann jag inte titta runt på något annat tyvärr för skulle ta bussen hem för att käka och sedan in igen till cheerträningen. Det var knas med bussarna så tur att mamma var klar hos tandläkaren så jag fick åka hem emd henne istället.

Cheerträningen gick bra fast det var väldigt jobbigt och va inte så många där kändes det som dock.

Nu är jag så himlans trött och vet ej varför, kanske för cheeren var så jobbig?
Skönt att det inte är någon skola imorgon utan friluftsdag och jag ska inte vara med för det är risk att jag ska sträcka mig eller något liknande som förra året och ska ju tävla i helgen så vill inte riskera det.
Så jag ska vara hemma men kanske åker in till stan med hertis en sväng pallar inte Sthlm som jag hade tänkt lite på.

Lite bilder från idag..

Jag med hertis nya brills.


Didden(Didrik) med hertis brills hihi.


Magdis och Korvis/Soe(Sara)


Blev som disco där inne med bra musik så det gillar vi mycket!


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Tack dsm! :) Allt bra? <3

2011-06-01 @ 08:57:48
URL: http://fridaloveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0