I´m back!!!

Hi sweeties!
Förlåt för jag var borta sedan tisdag men dte har vart en hektisk vecka. Har haft en den här bloggen i ca 1,5 år och aldrig tagit en paus sådär. Men aja hoppas det inte händer men kommer vara körigt nu lite i maj men det är bara att kämpa på.

Onsdag så var jag med mamma och Anton till mediamark med min nya mobil och när vi kom dit så funkade det nästan direkt utan att behöva göra nått. Det var typ Tele2 som hade klantat sig på nåt sätt aja det är löst nu i alla fall och den är jätte bra. Kan inte med den så mycket dock men det kommer nog. När jag kom hem så pluggade jag HELA tiden i flera flera timmar och det var lite jobbigt som ni förstår.

Igår hade jag matte nationella och det gick sådär. Hade hoppträning på kvällen då jag hade Vira (Elvira). Har bara ridit henne en gång förut men det gick väldigt bra och Helen (ridläraren) tycker vi två passar bra ihop :)

Idag hade jag TRE PROV DIREKT EFTER VARANDRA! Det var väldigt jobbigt och det ena drog över så fick stressa till det andra och var stressad när jag gjorde so provet så glömde en fråga tyvärr :( Men hoppas hoppas att det gick bra ändå!!

Har vart i stallet nu på kvällen och red igen lite för missade förut när jaf hade vrikat foten.
Nu ska jag bara chilla framför tv:n tror jag och inte lägga mig sent eftersom det blev väldigt sent igår.

Dagens outfit:

Leggings:
Pierre Robert
Kjol: Vero Moda förra eller 2 år sedan
Svart t-shirt: Vet ej men gammal
Tröja: Fick av mormor förut
Klocka: Esprit gammal present av mormor & morfar
Halsband: Namnhalsband av mormor & morfar i konfa present(förra året)
Örhängen: Pilgrim, flera år gamla från när jag va på Öland
Hatt: Dollar $tore i Sveg under påsken av mami


Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Superkul att du är med i helgens blogg, tävlingen avslutas på söndag, och jag meddelar som vanligt då - så du enkelt kan anmäla dig igen! Hoppas du får en trevlig helg! KRAM

2011-05-06 @ 23:02:28
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

skönt att du är tillbaka igen :D

2011-05-06 @ 23:31:22
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Fin blogg, allt bra? :D

2011-05-06 @ 23:57:27
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

Kul att du ville vara med! :)

2011-05-07 @ 00:49:38
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg
Postat av: Vera

Snygga kläder!

2011-05-07 @ 10:37:49
URL: http://verastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0