Fredag?

Nu är det fredag igen men det känns inte som fredag faktiskt. Okej fredagr är typ inte speciellt längre för dte blir ju ändå endel plugg iaf perioden som vart nu. När jag kom hem från skolan så blev det att se House och sedan har jag pluggat hela tiden fram till nu typ.

Hade matte muntliga nationella idag och tror det gick bra. Fick reda på efter vad jag har fått på de andra delarna och det totala då han räknar in med idag. Jag fick MVG poäng då gick jag över gränsen så om man tittar på poäng har jag MVG men fick 5 solar och man måste få 7 för att få MVG så det ser tyvärr ut som ett VG på nationella men ett väldigt stark och det är nog mer åt MVG hållet verkar det som ju :)

Fick veta resultatet av svenska provet. Kan ni gissa? Ja VG+ lite surt buhu. 22p och MVG gränsen var 23p. Har sådan otur ibland asso. Fast har fått MVG förut i alla fall både på svenskan och so:n.

Fick tillbaka mitt so prov då jag fick 33p och 34p var MVG. Det blev ett VG+ på det provet. Så kändes lite surt då...
Men jag hade gjort en bra debatt som var det bästa man kunde få typ så båda tillsammans blir MVG-. Hade jag fått 1p till så jag hade 34p så skulle jag fått MVG på det totala. 1p så lite skillnad!


Resultatet på so prov.


På svenskan så spelade vi upp lite scener ut fröken Julie.

Det är jag som är Julie och Didrik är Jean

Sorry för dålig kvalité men ljuset var lite konstigt med strålkastarna.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vilken otur, nära men ändå inte framme! :/

Går bättre nästa gång du :)

2011-05-20 @ 21:34:47
Postat av: M E R E I

- ah 1 poäng! så synd!

2011-05-21 @ 00:08:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0