Sandra Dahlberg och Fredrik Swahn

Hejhej!
Idag så hade vi Beach Volley i skolan. Det gick väl helt okej, synd att de körde på tid för när vi ligger under precis då är tiden slut. Ganska irriterande eller vad. Efter vi hade spelat så gick vi in där det var Postkod kampen asso Postkod miljonären kampen. Det var paus då så vi träffade Sandra Dahlberg som var så trevlig och Fredrik Swahn som var rolig. Tyvrr träffade vi inte Rickard Sjöberg , såg honom bara på långt håll.

Nu ska jag käka och sedan åker vi till Löten där det är uppspelning som en liten konsert typ då jag ska spela River Flows In You. Hoppas det går bra.

Frida, Sara, Sandra,Agnes, Herta och jag


Jag, Fredrik och Herta

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaha okej ;)

2011-06-08 @ 18:31:30
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0