Valentine´s day

Tjaa!
Idag är det alla hjärtans dag så hoppas alla har vart snälla och sagt snälla saker till någon/några.
Undrar om det bara var min skola i Uppsala som inte hade några lektioner?
Ganska onödigt att gå till skolan egentligen för man missar ju inget viktigt. Gick dit bara typ för att de visade "I rymden finns inga känslor" Kunde vart hemma fast min klass är så härlig att vara med.

Slutade även tidigare än vanligt vilket är ovanligt. Efter skolan chillade jag och läste lite. Glömde att pianot började tidigare idag så fick ett samtal från pianoläraren, fast han e snäll. Har egentligen dressyrträning idag men det är -19 så pallar inte och har ont i huvudet också fast nu har det börjat försvinna.

Här har ni några bilder från dagen...

tuffa hertis


Snygga Nattis och Jennifer som gömmer sig


Jag, Hertis & Sara (korvis)


Söta lilla Frida, snälla Maria, coola Herta & vackra Moa


Vi körde charader och hertis & korvis var dommare (korvis gillade min keps)


Man hade ett papper som man skrev sitt namn på och där skulle man skriva saker om personen som man tyckte.


Två fina Amandor


Amanda, Amanda & Jag (Amanda)


Sedan var det lite uppträdande i aulan


Lovisa i min klass var så duktig med sin skrivna låt på gitarr =)


Hannah, Josefin, Emma & Erica i min klass var duktiga


Magda i min klass med sin egen skrivna låt fast på piano, fin


Fint hjärta som jag fick av snälla kurren

Nu ska jag svara på kommentarre och sedan plugga gärnet!

Kommentarer
Postat av: P E R N I L L A

Svar: Det är bara bra med mig! :D

2011-02-14 @ 20:08:16
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

aha najs :)



vad gör du ikväll? :) Ha en mysig kväll!

2011-02-14 @ 20:36:55
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Angelica & Emelie

Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se/

2011-02-14 @ 20:50:12
URL: http://eaamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0