Godnatt!

Tjoo!
Hoppas ni har haft en bra lördag!
Min var väl okej men har pluggat på so och läst några gånger för har prov på 2:a världskriget på torsdag.
Har hittat på en egen cheerdance koreografi fast den är kort och basic för ska hålla i en idrottslektion och tänkte då ha cheerdance så de i klassen ska få pröva och se vad det är. Så det har jag också gjort men vet inte riktigt när allt det där ska vara klart för det står inget i de där bladen.

Det var väldigt trevligt när vi hade gäster här.
Vi hade fler väldigt roliga stunderkan man säga :D

Efter de hade åkt så blev det att fortsätta se på melodifestivalen fast vi missade att se några låtar men det var ju inga bra direkt idag, Sanna hade nog den bästa tror jag men de andra hade jag ju knppt hört heller.
När melodifestivalen var slut så blev det till att läsa so.


Antons födelsedagstårta, igår

Imorgon kommer jag ha fullt upp typ hela tiden ju men det kommer nog ett inlägg på morgonen.
Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

god tårta :D

2011-02-13 @ 09:25:12
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0