I'm Lauren Conrad tomorrow

Tjeennna!
I skolan hände inget speciellt som jag kommer ihåg bara att vi har nationella i engelska på fredag så det är nervöst. Efter skolan blev det att ta bussen direkt till Boland då det blev extra träning men tyvärr så var det inte många där men vi övade tekniker och annat så det var najs, vi utnyttjade tiden tycker jag och inte prata som är lätt hänt.

Nu håller jag på att plugga musik, musikhistoria med massa gubbar. Så lyssnar på låtar och lär mig vad deras verk heter o.s.v. Imorgon har vi spexfoto eller vad det heter och vårat tema är kändisar. Jag ska vara Lauren Conrad! Hoppas det blir bra.

Nu ska jag fortsätta vara aktiv med mitt pluggande.


Lauren Conrad

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 09:18:46
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Roligt att du är med i dagens film :)

Vinnaren kommer upp senare i dag :)



Var med i dagens låt också :)

2011-04-07 @ 17:13:36
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0