Långfredag

Hejsan!
Sorry att jag inte skriver fören nu men det är så att Anton hade lagt beslag på datorn hela dagen så jag kunde inte göra ett inlägg tyvärr. Men nu gör jag ett i alla fall.

Idag så blev det lite plugg och satt i solen fast inte så länge då. Så varmt det var som en riktig sommardag faktiskt. Heelt sjukt. Syns lite grann eller känner att solen har tagit lite så har fått lite färg fast det syns inte så tydligt på långt håll. Men det kommer och så himla brun jag kommer bli i sommar som en pepparkaka nog, juste jag har ju inte berättat vad som kommer hända då i sommar. Det tar jag längre fram i ett eget inlägg.

Har också prövat på för första gången att köra bil. Det gick lite hackigt i början men blev ganska bra sedan. Fett roligt det var asso. Vi har också käkat tårta för att fira mig lite grann för mormor och morfar kan inte komma när jag fyller år. Jag fyller om en vecka på fredag!

Bilder från fiket och mer..


Oj shit vilka stora maränger


Haha


Min tårta

Köpte kycklingar till för att garnera på tårta


Tårtan med kycklingarna på


När jag ska ta tårta

Gu vad man har speciellt vart onyttig denna vecka fast det är ju lov och påsk så då kan man ju få vara det ^^


Kommentarer
Postat av: felicia

han är 16,snart 17 :)

2011-04-23 @ 00:12:44
URL: http://pinkyh.blogg.se/
Postat av: felicia

han bor i stockholm o haha det är inte jag brevid honom på bilden !:)

2011-04-23 @ 01:00:44
URL: http://pinkyh.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-23 @ 01:01:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0