Onsdag

Hejj!
Sorry för den dåliga uppdateringen men när jag kommit hem så har jag bara pluggat typ, har so prov imorgon hoppas det går bra!

Idag var jag till tandläkaren sista lektionen så missade idrotten :( Vi som hade innelekar idag och det är fett roligt.
Jag har aldrig haft hål och hade inte det idag heller så det är njas och jag tycker jag har gula tänder så jag ska få komma tillbaka senare så ska hon fixa något så de blir lite vitare och det är gratis, blekning är det inte iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska mammi fortsätta att förhöra mig på so:n.

Dagens Outfit:

Linne:
Gina, Janet long tank 99:-
Tröja: Wesc, Junkyard.se 699:-
Leggings: Piere Robent 199:-

Kommentarer
Postat av: ciiz

hihi :D

2010-09-30 @ 14:15:39
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0