Klassresan i bilder del 2

Tisdag: På slutet av båten, när vi kommit fram till Gotland.
Här har ni fortsättningen på mitt bildregn från klassresan på Gotland!

Hertis

Magdalena sover

fritt håller på med mitt hår, jag gillar när någon gör det :P

Sööt Lovisa

Jimmie leker modell



Magdalena,Didrik (svart) Jimmie (vit)

Magdalena,jag,Karin,Jimmie och Didrik

Didrik & Jimmie

Kommit till Gotland nu!

Påväg till Lummelundagrottan

Nere i grottan






Jag ser ljuset!

Fick en puss på min kind

Erica och Magdalena

Sara fotar

Den härligaste klassen :)

Tyvärr fick vi ju inte bo i de där stugorna som låg där precis bredvid typ för de hade gjort fel när vi bokade som jag sa förut.

Vi åkte tillbaka en liten bit med bussen så vi fick komma in i vandrarhemmet och packa upp sen skjusade Micke oss på ett släp efter en traktor till Ranchen.




Moa & Sara

Sara kastar sig

Micke berättar lite saker

Jag och någon snygging i matsalen

Även mentorerna och föräldrarna var med

Vi fick ju gå när vi skulle tillbaka till vandrarhemmet men då träffade några av oss på de här söötnosarna

Fett sööta kattungar!

Hehe de gillade kanske mina skor!

Mysiga

Det var bilderna på del 2 men ni får en till del sen den kanske blir imorgon vi får se.


Kommentarer
Postat av: Erica

Ni verkade ha det mysigt, synd att ni inte fick bo i stugorna bara :)

2010-09-11 @ 09:35:35
Postat av: Matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

2010-09-11 @ 10:14:39
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0