Igår och idag

Hejj!
Sorry för den dåliga uppdateringen igår och idag men inte haft så mycket tid och inget roligt att skriva om.
Men nu skriver jag lite vad som hänt. Igår så hade jag träning på kvällen med Predators det gick ganska bra.

Jag sålde ju 5 st resturangchansen igår och idag 2st och imorgon ska jag få sälja en så då har jag sålt alla mina.

Imorse när jag vaknade så hade jag ganska ont i halsen, fett jobbigt man var lite frusen också.
Sen under dagen så blev jag lite hesare. När jag kom hem blev jag ganska hes och hade ju träning alltså dressyrgruppen ikväll och då innan var jag jätte hes och det lät jätte roligt men sen blev det bättre.

Är fortfarande hes men inte lika som innan jag red. Då lät det som målbrottet typ upp och ner när jag pratade haha :D

Nu när jag kom hem har jag pluggat och fikat till tv:n ska nog gå dit och se på mer tv och sen försöka gå och lägga mig. Är ju hes och typ förkyld, imorgon har jag cheer på onsdag är det idrott, torsdag hoppgrupp och på fredag orientering i Hmmarskog hela dagen så att jag får inte bli sämre.


Hes och hostar usch! :(

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Awww, krya på dig!

2010-09-21 @ 13:23:56
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: ciiz

ja är galet förskyld :P

2010-09-21 @ 14:57:59
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej :)

Hur har din dag set tut ?



//liindblaads

2010-09-21 @ 16:23:41
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0