Haft träning med Predators

Hejj!
Sorry för den dåliga uppdateringen idag. Kom nyss hem från träningen, det gick sådär.
Men jag är ju typ yngst också det är nytt för mig att vara med i ett tävlingslag ju. Det blir säkert bättre när man väl kommer in i det.

Har inte hänt något speciellt i skolan idag. När jag kom hem försökte jag sälja Restaurangchansen på min gata men alla var inte hemma så ska gå till de imorgon. Ingen ville köpa :( Ska försöka tvinga någon tillslut, hehe nej då.

Nu när jag kom hem så är det en plommonpaj i ugnen och en som väntar på att få åka in. Mamma har gjort som vi ska käka ikväll, gott!

Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag plugga och fika plommenpaj :P

Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

jaaa, jag längtar sjukt mycket! :( orkar inte svensk höst/vinter :(

2010-09-14 @ 21:12:01
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

(=

2010-09-14 @ 22:02:38
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0