Vann en Goodiebag!

Hey!
Kom hem från stallet för en timme sen kanske eller nåt sånt.
Idag efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi till Gränby för att handla lite mat och mamma skulle hämta sin Goodiebag som hon hade vunnit på KICKS. Man fick lukta på en parfym och gissa vad det var i det och här om dagen ringde de till mamma och sa att hon hade vunnit. Sen åkte vi snabbt hem för att käka middag för att mamma skulle till stallet och rida och jag följde med.

Goodiebagen

Lancôme väskan som mamma fick med saker i.
Vad kan det vara...?



Alla saker


Necessär i CLARINS och CLARINS saker.


Necessär i ESTEE LAUDER och ESTEE LAUDER saker.


Andra saker, inget speciellt märke tror jag.

Jag har bestämt att ikväll ska jag inte plugga så ska slöa framför tv:n och försöka komma i säng hyfsad tid.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

va kul! jag vill också vinna fina saker! :D



sv. härligt!

2010-10-15 @ 22:29:45
URL: http://ca
Postat av: emily

SV:

hääärligt :D göra ikväll då? :D

jag gör ingenting, ska snart plugga, tro de eller ej. rätt sent för att göra sånt, men whatever ;)

2010-10-15 @ 22:56:55
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0