Min overall som jag fick igår

Det blev inte tidigt ikväll heller men aja. Imorgon får jag vara snabb och försöka plugga allt innan träningen så jag inte behöver plugga så mycket sen. Men har gjort allt jag hade tänkt göra idag så det är bra.
Slänger upp några bilder på overallen vi fick igår som ska has till träning och tävlingar :P
                                                                Våra overaller:
 
Nu är det nya färger lila och svart, pompomsen kommer blir det då. :D
Haft svart/orange förut och Phantoms Silver/svart då som är så snyggt.
Den är fett mysig och skön men tröjan är lite konstig för den är typ ganska lång och om man drar upp den så bucklar det ut lite typ.
Godnatt på alla söötnosar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin den var =)



sv; ah okej jag förstår, hur lång är du? =)

2010-10-14 @ 13:19:22
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; Aa okey =) Jag är typ 165 cm :P

2010-10-14 @ 15:55:51
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0