Måndag

Goddag på er allihopa!
Hoppas ni haft en bra dag! Min har vart ganska bra faktiskt. Foppa (Tobias) förklarade matte E för mig fast det kommer ju inte förren i gymnasiet i trean. Haha fett stort hopp asso fattar inte varför det finns med i våran bok, man måste ju inte göra det där men jag vill :)

Efter skolan va hertis här en stund försökte lära henne lite i början på Titanic på piano. Vi fikade hade trevligt, sen var det iväg till pianot. Nu är jag hemma och tar lite pix på min outfit som ni kommer få se ikväll tror jag. Ska plugga lite, käka middag och iväg på träning.

Kommer hem halv tio typ då ska jag plugga endel och kanske se på Erik & Mackan om jag hinner. Har inte sett det alls den här säsongen.

Sorry suddig bild, Maria,Jennifer & Karin förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0