Dålig uppdatering

Hejj!
Urkass uppdatering men har haft fullt upp idag typ.
Gick upp åtta och tog pencilinen sen la jag mig och vaknade lite sent, halv tolv. Då skulle jag käka och plugga.

Sen städade jag lite och åkte in till Gränby med mamma och pappa. Skulle kolla på vinterskor men var inte helt säker på några så ska titta vidare. Sen var det hem käka snabb middag och in till cheerdancen.

Sen när jag kom hem duschade jag och såg på en ganska bra film, Vingar av glas hette den typ. Den slutade elva typ och sen nu har jag gjort lite matte.
Men nu ska jag väl smörja mig pch göra mig iordning för att lägga mig. Hoppas jag kommer i säng tidigare imorgon kväll. Måste bli bättre på det!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är jag tbx efter nästan en veckas uppehåll :D

2010-10-11 @ 11:01:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: emily

SV:

nice och gå cheerdance :)

ingenting, ska ta och plugga nu och senare blir det träning, alltid lika underbart :)

planer inför höstlovet då? :D

2010-10-11 @ 16:49:44
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0