Fredag, som en vanlig dag

Hej!
Sorry för den dåliga uppdateringen nu på senare tid men har mycket i skolan.
Ni är snälla som tittar på den och är alltid så snälla mot mig det uppskattar jag verkligen.

Men nu är det fredag så PARTY!! Haha nej det blir plugg som sagt mycket i skolan.
-Svenska
-Engelska
-Spanska
-Bild
-Fotouppgift
-Manus

Ungefär det jag håller på med eller ska göra det mesta ikväll. Åker iväg imorgon tyvärr så får plugga i bilen också. Har spanska prov på tisdag, veckan där på alltså v.48 har vi Kemi prov och v.49 SO- och matteprov. Endel läxor och massa annat på det här också.

Dagens Outfitt:

Leggings: Vet inte
Strumpor: Vanliga inget märke
Linne typ (fast med korta ärmar): Gammal från Gina
Tröja: Gammal julklapp från MQ

Nu blir det plugg för mig.
Hoppas ni får en trevligt fredag!


Kommentarer
Postat av: danten89

Det är lugnt.

Snyggt!

Vart ska du imorn då?



Kramen :)

2010-11-19 @ 18:31:22
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: MYMiC

ingen fara du ♥

kramo!

2010-11-19 @ 22:36:22
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0