Dumma dator!

Tjeena!
Kom hem för ett tagsen från
träningen. Det gick ganska bra hade
Amber o hon e stor o stark.
Nu hade jag tänkt se på House för hinner
aldrig det har alltid prov o hinner inte från
träningen. Har prov imorgon men det e
spanska så kan det ganska bra ändå så
ska plugga framför House men nu är det
ju inte så mycket kvar tack vare min dumma
datorn. Det blev typ blått o stod massa
koder typ sen startade den om sig så
hann inte svara inlägget som jag skrev nyss.
Men aja ska nog köpa ny då säger vi.
Måste bara säga tack till alla som kommenterar,
läser eller är inne på min blogg det betyder
mycket men hinner inte svara på kommentarerna
nu kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: E M M A

godnatt på dig :D

2010-03-10 @ 00:01:42
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0