Idag!

Hejj!
Nu har jag kommit hem för ett tag sen men har packat upp och ställt iordning.
Sorry för den dåliga uppdateringen idag men försov mig vaknade halv tolv
och tolv skulle jag möta Isabelle hemma hos henne.

Hon hyr häst över sommaren och jag skulle få komma dit och rida.
När jag kom dit så fick jag låna en cykel skulle vi cykla till stallet.

När vi kom dit så visade hon mig runt lite.
Vi lekte lite med en snäll katt där vi var uppe på kommer inte på vad det heter nu men där
uppe där man har hö och sånt.

Vi cyklade, fick skjus till sommarhagen där hon har Napoleon.
Det var ganska många hästar där fast mest stora hästar.
Vi gick och satte oss på en stor sten som Isabelle brukar fika på så det gjorde vi och
hade jätte trevligt. När vi nästan ska gå där ifrån så kommer alla hästar och omringar typ oss
och ska ha fika men som tur har Isabelle mycket morötter med sin som vi gav.

Här får ni lite bilder....



Den snälla katten som heter typ Night.



När vi skulle till sommarhagen ville katten med den ville absolut inte hoppa
ur, haha!


Jag och Isabelle på stenen.


När alla hästar var runt vår sten.


Haha morötterna räckte inte för de, de ville smaka på vårt fika!


Ballerina, mums =P




Ni ser vad stora de är!


Haha, kolla mitt garv!


Haha, en försökte dra ner Isabelle =D


Här är Napoleon!


Isabelle hoppade på Napoleon från stenen!


När jag skulle hoppa upp och rida :)


Han ville gå direkt.


Hejhej!


Vi gick ut på ängen ist för det var så myggit i skogen.




Puss på dig!

Han var så snäll blir sugen på att själv hyra men nu måste jag käka
ha en fin kväll ses ciao!<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur är det med dig? :) Hade du en bra midsommar? :) Kram!

2010-06-26 @ 20:38:34
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo de är bara bra :) Min midsommar var kanon! :)

2010-06-26 @ 20:57:16
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: frida

sv; haha nej det var inte bara det. men det var ett år sen och de var ett kort på dom mindre bara där ;)

Nej det var han inte men jag såg när en bada som hade en riktigt snygg mage haha (a)

2010-06-26 @ 23:54:10
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: a.l.

naww gullig kise =)

2010-06-29 @ 14:40:34
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0