The Last Song!

Tjeena!
Har sett på Hairspray ikväll den slutade nyss. Har sett den förut men
mamma ville se denn så jag tittade med henne för hade ändå inget att göra.

Idag har jag vart på bio med hertis och ronja.
Hertis har skapat ny blogg som heter www.hertassjostrand.blogg.se
Jag ska byta namn på bloggen men vet inte vad den ska heta några förslag?

Vi såg iallafall The Last Song, den var bra.
Fritt och Sara hade gråtit typ när de såg den fast jag blev inte ens tårögd inte
ronja heller men tyckte hertis var det lite.

Lite bilder från bion...

Mina fötter och hertis fot.

Ronja,jag och Hertis

Ensamma i salen!(Från början iaf)

Våra fötter; jag,hertis och ronja.

Heris och jag, ser helt retard ut men bjuder på den ändå.

Ronja och hertis.

När jag skulle öppna min flask så sprutade det ut så att det kom lite läsk
i min ena ska =( Hämtade mycket papper och torkade golvet och fixade skorna. 

Nu börjar den!


Åh sköldpaddsungar.
Men nu ska jag svara på kommentarer och sedan göra mig iordning för sängen
Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: danten89

Var The Last Song bra? ;P

Nej jag har firat brorsan i helgen.

2010-06-14 @ 08:54:45
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: frida

haha smart wishner! tytpiskt dig :P

började du inte ens nästan gråta nån gång? :o

2010-06-14 @ 10:18:49
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

åh jag vill se den !

2010-06-14 @ 21:33:58
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0