Steg för steg att göra en tårta

Hello!
Nu håller jag på att lägga mig men tänkte skriva lite först.
Sa inte förut vad jag fick för betyg, jag fick 2st G, 10st VG
och 2st MVG så det var najs.

Här har ni bilderna som jag tog när mamma gjorde tårtan idag tills idag.

Först har man ju en tårtbotten sedan lägger man på hallon sylt och riktiga
hallon.


Ett till lock ska såklart på.


Det luktade gott så man blev lite sugen.


Grädden på det andra locket. Fast det är inte bara grädde det är blandat med
marsansås.


Vet ni vad som är kvar?


Mumsiga marsipanen såklart!


Nu såg det mycket godare ut.

Nu ska det bara vara florsocker på så är det klart.
Tyvärr gjorde vi ingen ros denna gång.


Mamma med tårtan.

Hon fick beröm för den =)

Fett skönt nu kan man sova ut imorgon.
Det känns fortfarande inte som att man har sommarlov ju.
Känns det för er?

Godnatt sov gott kraam<3

Kommentarer
Postat av: danten89

Nej jag hatar räkor.. :(

Haha.

Så det blev äggmacka för mig.



Oh Marspin, visst är det så gott?! :D

2010-06-12 @ 11:18:06
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0