Har varit hos hertis =)

Nu har jag kommit hem från hertis.
Skulle ha vart där längre om nt hon
skulle gå på bio med sin fader o broder.
Hon ska se Avatar så vi får se sen om
den e bra. Men vi ska nog ses imorgon,
men jag har träning men efter den kanske.
Nu när jag kom hem så är jag ensam hemma
för pappa jobbar, anton & mamma är och handlar.
Själv så gör jag inge spec e på datorn bara, men
ska gå o sätta på tv:n snart för idag fick jag cd från
Uppsala DC uppvisning kollade lite snabbt på den
innan jag stack till hertis så ska kolla på den nogare.
Sen händer väl inget spec ikvl vad jag vet.
Vad händer för er då?

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack :)

det finns en länk i inlägget. jag kommer inte ihåg namnet på hemsidan :)

2010-01-04 @ 18:24:52
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: ja det va så lite så :)

2010-01-04 @ 19:20:08
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0