Bilder från HK..

Tjeena!
Fett skönt med fredag då vet man att
man kan sova ut imorgon. Vad härligt.
Behöver så mkt sömn jag kan få nu.
Tänkte nt skriva så mkt tänkte lägga upp
lite pix från HK:n idag bara.


Vår dukning fast maten är framme, man ser nt våra blommor så bra..


Fiskgratäng (elr hur det stavas) det var faktiskt gott tog hem receptet =P


Potatismos, pressade potatisar sen omrörda det blev också gott =)


Bröd, egentligen skulle det vara Småländska Limpor men gjorde de
till så frallor elr nåt i stället. Jag o Hannah gjorde bröden de vart goda ")


Till efterrätt ostkaka med grädde o hallon.


Vi hade mkt hallon så tog ganska mkt gillar nt grädde direkt, jag är
nt så förtjust i ostkaka heller så åt bara upp hallonen =D

Men nu ska jag fixa lite så skriver jag mer sen ha en fortsatt trevlig kväll
kraam mandis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0