Äntligen hemma..

hejsan allihopa!
Nu har jag äntligen kommit hem till Bälinge.
Vi åkte in till stan alltså Uppsala först,
för vi var tvugna att köpa ved.
Annars skulle vi varit hemma tidigare.
Just nu så håller anton o pappa på att packa
in alla våra väskor o mamma packar upp o grejar,
själv gör jag inget just nu. Det e typ -15 här det e
kallt för att vara här. Hoppas det blir varmare orkar
nt med kylan.I Sveg t e.x var det -30 jätte ofta, jobbigt.
Som tur har nån granne åt oss skottat så vi slapp skotta
ingången iaf. Det är skönt med snälla grannar.
Hertis vill träffa mig men ska packa upp o sånt om jag
pallar o chilla lite. Imorgon ska vi träffas iaf, för hon har
saknat mig så himla mkt. =)
Det händer nt så mkt mer ikvl så kmr nt skriva nåt mer
vi hörs hare så bra godnatt mandis<3

Kommentarer
Postat av: madicken

aha okej, gick hemresan bra?

Haft en bra dag annars?

KRAM

2010-01-03 @ 23:34:10
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så bra! Mitt nyår var också väldigt bra! :D



Så är allt bra med dig??

2010-01-04 @ 11:12:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0