2/1

hejj!
Sorry för den dåliga uppdateringen allihopa.
Idag vaknade jag typ halv elva men jag hade
ställt min mobbe på halv tio. Men jag vaknade nt
jag hörde tydligen nt att min mobbe ringde då, för
mina morföräldrar hörde det. Jag vaknade av mig
själv tur det att jag kom upp för jag har typ vänt på
dygnet fett jobbigt men somnar typ vid fem o sånt, i går
elr imorse blir det då somnade jag tidigare iaf tre typ skönt.
Men det e att jag gör inget fysiskt o tränar som jag gör hemma.
För man har ju uppehåll nu på allting.. Idag har det nt hänt så mkt
det e typ -15 ute. Just nu sitter jag o kollar på Jesse McCartney på
youtube på music videos, men ska åka skridskor snart om det går
vi får se hur mkt snö det är på norra. För i ishallen går det nt där har
de träningar-.-
Jag tror vi får besök sen.
Jag åker hem imorrn så ikvl är det min sista kväll på det här lovet.
Men ni får hare så bra vi ses kraam/mandis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0