Ska hoppa i sängs snart

Har packat klart min idrottsväska.
Ska göra mig iordning sen går jag till
sängs fast kommer ju nt sova direkt.
Men så det här kmr bli sista inlägget innan
jag lägger mig. Jag vet att det har blivit dålig
uppdatering idag. I'm sorry for that men jag
har nt haft något att skriva om.

Just nu sitter jag o kollar elr lyssnar på musiken
som är på R.I.P på olika personer videoklipp på
youtube vissa låter e faktiskt bra.
Ska ju se Den blomstertid som kommer imorgon
på svenskan på Uppsala Stadsteater och den handlar
typ om våld bland ungdomar elr nåt kanske vet nt får
se imorgon. Ska sluta skriva nu iaf
godnatt sov gott kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: alice

Gud vilken söt bild :)



Nej, är sjuk så det är faktiskt inte speciellt bra :( Kram

2010-02-11 @ 11:06:57
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0