Vart i Björnriket idag

Tjeena!
Nu har jag käkat, åt revbensspjäll o potatis o lite andra
saker o förrätt också. Har åkt slalom idagi Björnriket
det blev inte att jag gjorde ett inlägg när vi kom hit igen.
Vi bor hos mormor o morfar om ni undrar de bor i Sveg.
Tog typ inga bilder när vi åkte det var iallfall fint väder
solen sken. Just nu sitter jag o läser lite på bloggar,
glömde bort för ett tag att jag gör ett inlägg haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen men först ska
jag svara på lite trevliga kommentarer.

Jag uppe på toppen. Det var inte sol just när kortet togs annars var
det fint.


Det blir att man kisar automatiskt.


Gillar den svartvita bättre.


Nu bär det iväg...

Vi sessenare, ha en fin kväll kram<3

Kommentarer
Postat av: Ammi

ska hem t en kompis tror ja, sj :)

2010-04-03 @ 20:26:30
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: M E T T E W I I K♥

allt bra annars då?

2010-04-03 @ 20:38:09
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0