Handlat lite sjuk också...!

Hejhej!
Jag åkte in till stallet men det böhövs egentligen inte.
Följde ju med mormor, morfar och mamma till Gränby.
Men först skulle mamma åka och hämta den dyra presenten till
mig. Vi åkte alla i samma bil, så då åkte vi först dit.
Kan ni gissa vad det är? =D
Sen åkte vi till gränby för jag skulle välja konfirmations presenter.
Ni får se vad jag valde på konfirmations dagen.
Jag mådde inte så bra väldigt ont i halsen fast bättre än när jag vaknade,
snorig och tung i huvudet sen fick jag ont i ryggen också.
Så vi var inte där så länge när jag hade bestämt vad jag skulle ha
o andra saker så åkte vi hem.


Köpte tygskor behöver sånna för har inga tyg och det kan vara bra
till sommaren och desutom så har vi 20% rabbat på nästan alla
affärer på Gränby. Har flera stycken rabattkuponger.

Märket på skorna är Tommy Hilfiger.
Jag köpte ju inte för märket det var sköna mjukare bättre uppbyggd
än de billigare.


Kan ni gissa vad det är nu? Det där är påsen som är till.


Lådan, märket är ghd. Någon som vet då hihi.


Det är en plattång, det är den bästa på hela marknaden det finns
ingen som är bättre nu. De sa det när mammi hämtade den.
T. ex kändisar använder den t. ex Jennifer Aniston använder den
man kan göra så mycket mer än bara platta lockar, volym o massa.


Plattorna är vickbara så om man gör lockar att det inte blir någon kant.
Sladden går att snurra om ni fattar och man kan hålla där uppe när
man jobbar med den sa att man inte bränner sig.
Men mår fortfarande dåligt men lite bättre tog någon vitamin sak
som löser upp sig i vatten. Men nu ska jag vila en stund sen ska jag göra
mig iordning för min familj ska ju bort men får se om jag går hem tidigt
om jag inte orkar för har ju nära så det är bara att gå hem.

Sen har jag ju tävling imorgon om jag inte ställer in den fast får ju
betala ändå. Ha en trevlig valborg alla kraam<3

Kommentarer
Postat av: Louise

:D

2010-04-30 @ 18:00:10
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: Ammi

sjukt snygga skor!

2010-04-30 @ 18:27:30
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Lovisa - En av Göteborgs bloggar

Jätte söta skor!:)

2010-04-30 @ 20:09:25
URL: http://lovezas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte snygga skor vilken affär köpte du dom på ? :)

2010-05-02 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0