Får äntligen sovmorgon på länge!

Hejjjj!
Ikväll har jag haft träning,packat alla mina saker o ätit godda
o sett på tv. Imorgon åker vi till Sveg vet inte om det blir före
lunch. Kankse efter vi har vaknat sen så fikar vi o packar ut
elr nåt sånt får iaf sovmorgon som man inte har haft på jätte
länge. Nu på lovet får man se till att vila ut sig fast det kommer
inte bli så för mig riktigt säkert hehe. Har packat klart allt som
jag ska ha med, några saker måste jag lägga ner imorgon annars
klar. Nu ska jag svara på lite trevliga kommentarer sen ska jag
väl gör mig iordning för sängen. Så säger godnatt o sov gott
redan nu kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K♥

bara en gång!

själv då?

2010-04-02 @ 01:59:40
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0