*Det snöar*!

Hejhej!
Sorry att jag är dålig med tagna bilder o sånt men min mobil
e på lagning och orkar inte ta med kameran.
Det blev spännande på andra avenyn i slutet. Men när jag kom
upp från duschen hade det börjat redan och när jag tittar ut genom
fönstret gissa vad jag ser... snö!!
Asso kan ju säga att jag blev lite förvånad trodde det var slut med
det för i år vid Uppsala trakterna men tydligen inte.
Får man aldrig sommar elr det är mitt i april typ lite mer mot slutet
och då börjar det snöa fast det kanske inte ligger kvar XD
Men ska göra mig iordning så natti natti<3


Kommentarer
Postat av: Madde

Snöar här också, sjukt deprimerande :( hur mår du idag? kram

2010-04-22 @ 08:44:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Girly

Fy fy fy Jävla snö!!!!!!!!



Snart lämnar jag Sverige Spanien har ett bättre klimat för Girly..



Kram girly

2010-04-22 @ 11:43:26
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0