Chans att vinna t-shirts från phoenixtshirt!

Nu är jag med i en tävling på fokis blogg där man kan vinna
t-shirts från phoenixtshirt.com.
På 1:a plats - 3 valfria tshirts
2:a plats - 2 valfria tshirts
3:e-5:e plats - 1 valfri tshirt

Så denna gång är det 5 st som kan vinna så det är roligt.
Det är lika bra att vara med vad har man att förlora och jag fyller
ju 15 år på torsdag så skulle bli kul om man vann för då blir
det som en present! Har hållt på med det här typ en timme nu lite
mer till och med.. herregud.
De här valde jag iaf....





Herregu nu måste jag verkligen plugga hårt, har matte prov på torsdag denna
vecka och nästa vecka så har jag so prov och idrotts prov.
Men sen är det ganska lugnt efter v.18 då är det ganska galet. Hjälp! =D
Men nu måste jag plugga ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej :D

2010-04-26 @ 21:47:54
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0